Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Přejít na obsah stránky

Povinně zveřejňované informace

Obchodní společnost Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. byla založena na základě rozhodnutí Zastupitelstva Zlínského kraje ze dne 21. 12. 2005, jako společnost s ručením omezeným. Veškerá činnost společnosti je plně hrazena Zlínským krajem.

Jediným společníkem a vlastníkem společnosti je Zlínský kraj. Činnost Koordinátora veřejné dopravy Zlínského kraje podporuje Zlínský kraj ze svého rozpočtu formou provozních a investičních dotací.

Společnost má jednoho jednatele, kterým je Ing. Martin Štětkář.

Dozorčí rada společnosti je zřízena od 22. června 2009. V současnosti pracuje ve složení:

  • Jakub Bednárek, MBA, předseda dozorčí rady,
  • Ing. arch. Jakub Zach, člen dozorčí rady,
  • Karel Popelka, člen dozorčí rady,

Hlavní cíl společnosti

Realizace dopravních zájmů Zlínského kraje a jeho občanů, tj. zajištění maximálního uspokojení přepravních potřeb při kontrolovatelném využití přiměřených dotací.

Co děláme především?

  • Řešíme požadavky měst, obcí a občanů k jízdním řádům.
  • Vyjednáváme s dopravci a obcemi optimální podobu jízdních řádů.
  • Koordinujeme veřejnou dopravu mezi jednotlivými druhy doprav nebo mezi jednotlivými dopravci.
  • Propagujeme veřejnou dopravu a informujeme veřejnost o jejích změnách.

Naše hodnoty

Naše práce spočívá v naplňování požadavků našich partnerů.

Naši partneři

Města a obce Zlínského kraje, cestující veřejnost, Krajský úřad Zlínského kraje a dopravci v závazku veřejné služby Zlínského kraje.

Čím se řídíme

Při přípravě rozvoje systému IDZK se řídíme schváleným plánem dopravní obslužnosti, který je ke stažení zde

Přehled veřejně prospěšných činností, které firma zajišťuje:

  • Analýza ekonomické náročnosti ve vazbě na uspokojení přepravních potřeb.
  • Sledování dosažení maximální návaznosti jednotlivých spojů při omezení souběžných spojů jednoho nebo více druhů dopravy.
  • Definice a uplatnění objednávky dopravy v rámci přípravy IDS – koordinace jednotlivých dopravců.
  • Definování rozsahu základní dopravní obslužnosti.
  • Příprava materiálů pro jednání pracovní skupiny IDS a účast na těchto jednáních.
  • Řešení připomínek měst, obcí a občanů k jízdním řádům a kvalitě veřejné dopravy.
  • Vyhodnocení efektivnosti veřejné dopravy a návrh nových standardů dopravní obslužnosti.
  • Kontrola dodržování standardů kvality – např. docházková vzdálenost, počty spojů v pracovní dny, časová dostupnost úřadů a škol, přestupní časy, vhodné typy vozidel.
  • Jednání s ostatními kraji a subjekty, zapojenými do systému IDS v ČR i v Evropě.
  • Spolupráce s dopravci a externími subjekty při zajištění vyhodnocení a financování rozvoje kvality dopravní obslužnosti.
  • Zajištění informovanosti veřejnosti o veřejné dopravě, propagace IDS.,

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
 

Kopírování na kopírovacích strojích – černobílé kopie:

Formát A4 a menší jednostranně

 2,- Kč/strana

Formát A4 a menší oboustranně

 4,- Kč/dvojstrana

Formát A3 jednostranně

 4,- Kč/strana

Formát A3 oboustranně

 8,- Kč/dvojstrana

Kopírování na kopírovacích strojích – barevné kopie:

Formát A4 a menší jednostranně

 4,- Kč/strana

Formát A4 a menší oboustranně

 8,- Kč/dvojstrana

Formát A3 jednostranně

 8,- Kč/strana

Formát A3 oboustranně

16,- Kč/dvojstrana

Ceny počítačových výstupů na tiskárnu (tisky) jsou stejné jako při kopírování – pořízení výše uvedených listinných kopií.       

Skenování všech dokumentů do velikosti formátu A3

   2,- Kč/strana

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací:

osobní náklady za každou celou hodinu vyhledávání

300,- Kč/hod/osoba

Licenční odměna:

Je-li licenční odměna sjednána v licenční smlouvě podle § 14a odst. 1 zákona a není-li její výše stanovena zvláštním právním předpisem, určuje se její výše stejně jako výše úhrady podle tohoto sazebníku.

  1. Výše sazeb jsou stanoveny v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.
  2. Náklady, které nepřesáhnou 100,- Kč, nejsou požadovány.

 

Zavřít vyhledávání

Vyhledávání

Zavřít mobilní menu
Rezervace

Vážení cestující,
vzhledem k namrzající vozovce a nesjízdné komunikaci budou linky 941, 947 a 948 končit a začínat v zastávce Podolí. Zastávka Loučka,Lázy bude bez obsluhy.

Omlouváme se komplikace

Upozornění