Přejít na obsah stránky

Povinně zveřejňované informace

Obchodní společnost Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. byla založena na základě rozhodnutí Zastupitelstva Zlínského kraje ze dne 21. 12. 2005, jako společnost s ručením omezeným. Veškerá činnost společnosti je plně hrazena Zlínským krajem.

Jediným společníkem a vlastníkem společnosti je Zlínský kraj. Činnost Koordinátora veřejné dopravy Zlínského kraje podporuje Zlínský kraj ze svého rozpočtu formou provozních a investičních dotací.

Společnost má jednoho jednatele, kterým je Ing. Martin Štětkář.

Dozorčí rada společnosti je zřízena od 22. června 2009. V současnosti pracuje ve složení:

  • Jakub Bednárek, MBA, předseda dozorčí rady,
  • Ing. arch. Jakub Zach, člen dozorčí rady,
  • Karel Popelka, člen dozorčí rady,

Hlavní cíl společnosti

Realizace dopravních zájmů Zlínského kraje a jeho občanů, tj. zajištění maximálního uspokojení přepravních potřeb při kontrolovatelném využití přiměřených dotací.

Co děláme především?

  • Řešíme požadavky měst, obcí a občanů k jízdním řádům.
  • Vyjednáváme s dopravci a obcemi optimální podobu jízdních řádů.
  • Koordinujeme veřejnou dopravu mezi jednotlivými druhy doprav nebo mezi jednotlivými dopravci.
  • Propagujeme veřejnou dopravu a informujeme veřejnost o jejích změnách.

Naše hodnoty

Naše práce spočívá v naplňování požadavků našich partnerů.

Naši partneři

Města a obce Zlínského kraje, cestující veřejnost, Krajský úřad Zlínského kraje a dopravci v závazku veřejné služby Zlínského kraje.

Čím se řídíme

Při přípravě rozvoje systému IDZK se řídíme schváleným plánem dopravní obslužnosti, který je ke stažení zde

Přehled veřejně prospěšných činností, které firma zajišťuje:

  • Analýza ekonomické náročnosti ve vazbě na uspokojení přepravních potřeb.
  • Sledování dosažení maximální návaznosti jednotlivých spojů při omezení souběžných spojů jednoho nebo více druhů dopravy.
  • Definice a uplatnění objednávky dopravy v rámci přípravy IDS – koordinace jednotlivých dopravců.
  • Definování rozsahu základní dopravní obslužnosti.
  • Příprava materiálů pro jednání pracovní skupiny IDS a účast na těchto jednáních.
  • Řešení připomínek měst, obcí a občanů k jízdním řádům a kvalitě veřejné dopravy.
  • Vyhodnocení efektivnosti veřejné dopravy a návrh nových standardů dopravní obslužnosti.
  • Kontrola dodržování standardů kvality – např. docházková vzdálenost, počty spojů v pracovní dny, časová dostupnost úřadů a škol, přestupní časy, vhodné typy vozidel.
  • Jednání s ostatními kraji a subjekty, zapojenými do systému IDS v ČR i v Evropě.
  • Spolupráce s dopravci a externími subjekty při zajištění vyhodnocení a financování rozvoje kvality dopravní obslužnosti.
  • Zajištění informovanosti veřejnosti o veřejné dopravě, propagace IDS.,

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
pro rok 2020

Kopírování na kopírovacích strojích – černobílé kopie:

Formát A4 a menší jednostranně

 1 Kč/strana

Formát A4 a menší oboustranně

 2 Kč/dvojstrana

Formát A3 jednostranně

 2 Kč/strana

Formát A3 oboustranně

 4 Kč/dvojstrana

Kopírování na kopírovacích strojích – barevné kopie:

Formát A4 a menší jednostranně

 2 Kč/strana

Formát A4 a menší oboustranně

 4 Kč/dvojstrana

Formát A3 jednostranně

 4 Kč/strana

Formát A3 oboustranně

 8 Kč/dvojstrana

Ceny počítačových výstupů na tiskárnu (tisky) jsou stejné jako při kopírování – pořízení výše uvedených listinných kopií.       

Skenování všech dokumentů do velikosti formátu A3

   0,50 Kč/strana

Kopírování na technické nosiče dat:

kompaktní disk (CD s papírovým obalem)

   8 Kč/ks

DVD (s papírovým obalem)

 10 Kč/ks

Videozáznam (DVD s papírovým obalem)

 10 Kč/ks

Náklady na poštovní služby ani balné se neúčtují.

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací:

osobní náklady za každou celou hodinu vyhledávání

150 Kč/hod/osoba

Licenční odměna:

Je-li licenční odměna sjednána v licenční smlouvě podle § 14a odst. 1 zákona a není-li její výše stanovena zvláštním právním předpisem, určuje se její výše stejně jako výše úhrady podle tohoto sazebníku.

  1. Výše sazeb jsou stanoveny v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.
  2. Náklady, které nepřesáhnou 100,- Kč, nejsou požadovány.

Seznam přijatých faktur za rok 2020 zde.

Zavřít vyhledávání

Vyhledávání

Zavřít mobilní menu