Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Přejít na obsah stránky

Ztráty a nálezy

Zapomněli jste v autobuse IDZK peněženku, osobní doklady nebo třeba nákup? V takovém případě co nejdříve kontaktujte centrální dispečink KOVEDu na telefonním čísle 573 775 410.

Dispečer bude požadovat několik základních informací o vás, například jméno, příjmení, telefonní číslo nebo e-mail, popis ztracené věci a informace o spoji. Následně zvolí nejefektivnější postup.

  1. Pokud je autobus stále ve službě, pokusíme se spojit s řidičem a ztrátu co nejdříve prověřit. V takovém případě se můžeme s řidičem domluvit na osobním předání například při cestě zpět nebo na ponechání věci třeba v některé informační kanceláři. Pokud se věc ve vozidle nenajde, budeme vás o této skutečnosti neprodleně informovat.
  2. Může se stát, že se nám nepodaří řidiče kontaktovat napřímo. V takovém případě hlášení ztráty předáme e-mailem dispečerům dopravce k prověření. Dopravci mají následně pět pracovních dní na prověření ztráty. Stejný postup se volí i v případě, že ztrátu nahlásíte našim pracovníkům s časovým prodlením.
  3. Mějte prosím na paměti, že řidič nemá během jízdy na lince čas prověřovat vaši ztrátu. Dle platné legislativy řidič linkového autobusu nesmí cestou telefonovat. Řidiči nás obvykle kontaktují z konečné stanice linky, která se může nacházet i na druhém konci kraje. Věřte, že naši pracovníci udělají vše pro to, aby se vám věc vrátila do rukou co nejdříve. Bohužel však ne vždy se ztracená věc najde.
  4. Při čekání na prověření ztráty buďte prosím trpěliví. Dispečeři mohou řešit například dopravní situaci či jiné problémy, každopádně se ztrátě pokusí věnovat co nejdříve.
  5. V případě, že zapomenete něco ve vlaku, budete vždy odkázáni přímo na daného dopravce, v případě Českých drah na infolinku 221 111 122 a v případě dopravce ARRIVA vlaky na infolinku 725 100 725.

Upozorňujeme, že řidiči, dispečeři ani dopravci nenesou za ztracenou věc odpovědnost, nicméně uděláme vše pro její úspěšné nalezení.
Komunikace s dopravci probíhá v pracovních dnech v provozní době jejich dispečinků. 

 

Zavřít vyhledávání

Vyhledávání

Zavřít mobilní menu
Rezervace